Ako nakupovať
Nákup tovaru
Pri každom tovare je uvedený stručný popis, kód tovaru a cena. V prípade, že sa chcete o tovare dozvedieť viac, prípadne vidieť detailnejší obrázok, jednoducho kliknite na uvedený tovar, alebo nás kontaktujte na našich tel.číslach. Otvorí sa vám okno, v ktorom sa dozviete o tovare všetko, čo potrebujete vedieť. Ak máte o tovar záujem, kliknutím na “vložiť do košíka” Vám bude tovar vložený do košíka a Vy môžete pokračovať v nákupe. V prípade, že ste si to rozmysleli a chcete nejaký tovar z košíka odstrániť, kliknite na tlačidlo “prezerať” (v hornom pravom rohu), kde sa Vám zobrazí Váš nákupný košík s tovarom, ktorý ste doň vložili. Stlačením tlačidla “Vyhodiť položku” odstránite tovar z nákupného koša.
Objednávanie
Ak ste ukončili nakupovanie, Váš kompletne objednaný tovar bude zobrazený v sekcii “kontrola objednávky”. Zobrazí sa celý obsah Vášho nákupného košíka. Po výbere spôsobu dodania sa vám zobrazí kompletná objednávka vrátane konečnej sumy, ktorá sa skladá z ceny tovaru vrátane DPH, ako aj poštovného. Po skontrolovaní údajov na objednávke a jej odoslaní, bude táto zaslaná do nášho predajného systému.
V prípade akýchkoľvek problémov vzniknutých nedostupnosťou objednaného tovaru, alebo nejasnosťou objednávky Vás budeme kontaktovať. Všetky objednávky prijaté do systému považujeme za záväzné. Doba dodania tovaru sa pohybuje v rozpätí 3 - 21 dní, v závislosti od konkrétneho výrobku.
Cena dopravy je napísana u každého vyrobku.
Storno objednávky a vrátenie tovaru
Svoju objednávku môžete stornovať e-mailom do 1 hodiny po jej poslaní. Po tejto lehote je objednávka považovaná za záväznú.
Nepoužitý, nepoškodený tovar v originálnom balení môžete vrátiť do 14 dní od zakúpenia bez udania dôvodu.
Reklamačný poriadok
Prípadné reklamácie v našej predajni vybavujeme podľa platného znenia
OBČIANSKÉHO ZÁKONNÍKA
a podľa platného znenia
ZÁKONA NA OCHRANU SPOTREBITEĽA
ZÁRUČNÉ PODMIENKY
Na tovar sa vzťahuje záručná lehota 24 mesiacov od dňa predaja spotrebiteľovi. Závady vzniknuté behom tejto doby chybou výroby alebo vadou materiálu budú bezplatne opravené; prepravné, popr. dopravu servisného technika hradí zákazník, pokiaľ dohodou nebolo stanovené inak. Na akosť, činnost a prevedenie výrobku platí záruka, ak bol výrobok zapojený na správne elektrické napätie a používaný k účelom, pre ktoré bol vyrobený.
Záruka se nevzťahuje na závady spôsobené dopravou, mechanickým poškodením, neodvratnou udalosťou (živelná pohroma), neprípustným zásahom do blombovaných častí, poprípade inými neodbornými zásahmi. Porušenie blômb alebo zmeny v záručnom liste prevedené neoprávnenou osobou sú dôvodem ku zrušeniu záruky.
V prípade neoprávnenej reklamácie, popr. pozáručnej opravy sa spotrebiteľ zaväzuje uhradiť náklady spojené s manipuláciou a dopravou reklamovaného výrobku . Bezplatnú opravu pri dodržaní vyššie uvedených záručných podmienok vykoná po predložení úplného výrobku a správne a úplne vyplneného záručného listu odborný servis.
Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia. (neplatí pri osobnom odbere) Dodávateľ sa zaväzuje vrátiť spotrebiteľovi späť peniaze za tovar, nie však za náklady spojené s jeho expedíciou. Tieto náklady sú presne vyčíslené v daňovom doklade, ktorý je súčasťou každej zásielky.
Tovar, ktorý bude spotrebiteľ v rámci tejto záruky vracať späť na našu adresu musí byť v pôvodnom obale, nesmie niesť známky použitia, musí byť nepoškodený a kompletný. Spotrebiteľ môže tovar doručiť osobne alebo poslať poštou ako obchodný balík, príp. použiť k jeho doručeniu služieb špedičnej firmy. Spotrebiteľ nesmie posielať tovar bez náležitého poistenia a v žiadnom prípade na dobierku.
Do bezplatnej záručnej opravy nemožno prevzať nekompletný výrobok bez prepravného obalu a výplní. Predávajúci je povinný vydať pri odbere výrobku záručný list, ktorý musí poriadne a čitateľne vyplniť, potvrdiť razítkom, podpisom a dátumom predaja tovaru. Je povinný na požiadanie spotrebiteľa výrobok predviesť a zoznámiť s jeho používaním. Záručný list je nutné starostlivo uschovať. Záručná doba sa predlžuje o dobu, v ktorej bol výrobok v záručnej oprave.
Spôsob riešenia reklamácie
Záručná oprava výrobku sa vykonáva opravou, výmenou poškodeného komponentu alebo dielu, poprípade výmenou celého výrobku podľa uváženia dodavateľa .
V prípade, že sa obchodný partner dohodol so servisom na riešení reklamácie spôsobom vrátenia výrobku a následného dobropisu, je potrebné vrátiť výrobok v pôvodnom a neporušenom balení.
Neoprávnená reklamácia
-
ak s výrobkom neobdržíme podrobný popis poruchy a popis podmienok pri ktorých sa porucha vyskytuje budeme to charakterizovať ako neoprávnenú reklamáciu a budeme si účtovať poplatok za diagnostiku výrobku
-
ak sa popísaná porucha neprejaví, alebo ak sa zistí, že porucha vznikla spôsobom, ktorý je vylúčený zo záručných podmienok je táto reklamácia považovaná za neoprávnenú reklamáciu a bude naúčtovaný poplatok za diagnostiku výrobku
-
ak je porucha výrobku spôsobená zlou konfiguráciou, poprípade ak je výrobok bez chyby a chybu spôsobuje aplikácia užívateľa, je táto reklamácia považovaná za neoprávnenú reklamáciu a bude naúčtovaný poplatok za diagnostiku výrobku
-
v prípade neoprávnenej reklamácie bude výrobok na náklady zákazníka – užívateľa zaslaný späť dobierkou (budú účtované náklady za prepravu, komunikáciu a každá aj začatá hodina práce vo výške platného cenníka dodavateľa).
Vyrozumenie o vybavení reklamácie - opravy
O ukončení reklamácie – opravy bude zákazník – užívateľ vyrozumený telefonicky, alebo e-mailom. Rovnakým spôsobom bude zákazník – užívateľ informovaný o cene za opravu. Ak zákazník – užívateľ nekomunikuje alebo nie je schopný odsúhlasiť cenu za opravu, bude výrobok odoslaný späť na náklady zákazníka – užívateľa spolu s účtovaním poplatku za diagnostiku
Poskytovanie informácií o stave reklamácie - opravy
Zákazník – užívateľ pri prijatí zariadenia na opravu dostane doklad, na ktorom je uvedené evidenčné číslo, pod ktorým je táto oprava registrovaná. V prípade zaslania výrobku do servisu, bude informovaný správou email alebo telefonicky, v ktorej je taktiež toto evidenčné číslo.
Vyzdvihnutie výrobku z reklamácie - opravy
-
po vyrozumení o vyriešení reklamácie – oprave výrobku sa výrobok prevezme osobne v sídle spoločnosti
Nevyzdvihnutie výrobku z opravy
-
v prípade si nevyzdvihnutia výrobku do 30dní od oznámenia o ukončení opravy si budeme účtovať skladné vo výške 1 euro/deň
-
v prípade nevyzdvihnutia si výrobku ani po 6 mesiacoch od vyzvania spoločnosťou bude s výrobkom naložené podľa ustanovenia § 656 zákona č. 40/1964 Zb., Občianskeho zákonníka v aktuálnom znení.
Ochrana osobných údajov
www.Bebebtto-kociky.sk ako prevádzkovateľ internetového obchodu týmto prehlasuje a zaväzuje sa, že zverené osobné údaje nebude bez súhlasu vlastníka poskytovať tretej osobe v akejkoľvek forme a nepoužije ich na komerčnú ponuku nesúvisiacu s propagáciou internetového obchodu Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na želanie zákazníka i bez udania dôvodu kedykoľvek jeho osobné údaje vymaže zo svojej databázy.